sâmbătă, 21 februarie 2009

Cristian Boureanu : "Cu Valentina e mai frumos decât am visat"

Într-un oraş vestit pentru faptul că ai veşnic nevoie de umbrelă, îndrăgostiţii au avut noroc de soare astfel că, profitând, au mers cu autobuzul turistic care face turul Londrei şi, pe la mijlocul zilei, s-au oprit să mănânce pe terase cu prietenii lor de acolo. Reveniţi acasă, după trei zile de plimbări, Cristi şi Valentina au reluat agitaţia de zi cu zi şi pe cea legată de nunta lor…

"Aşteptăm între 250 şi 300 de persoane. Nu invităm personalităţi, ci prieteni apropiaţi printre care, din întâmplare, se află şi personalităţi.

Nunta va avea loc
la Bucureşti şi încercăm să o facem undeva, afară, dar nu am stabilit încă locaţia definitivă. Cristi mi-a lăsat plăcerea de a alege culorile pentru aranjamente
şi mă gândesc să merg pe roşu, care este o culoare sexy, şi, bineînţeles, alb".

Valentina crede că roşul şi albul ar trebui să fie o combinaţie bună pentru aranjamentele florale şi crede că totul ar trebui apoi asortat la ele…

"Cât despre rochiile domnişoarelor de onoare, care sunt sora mea, Lavinia, şi Alina, o prietenă din New York, le voi lăsa să cadă de comun acord asupra culorii şi modelului de rochie.

Avem însă şi… domnişorele de onoare, cărora le voi achiziţiona eu rochiţele de la New York, şi cred că ţi-ai dat seama că una dintre ele este Ioana, fiica lui Cristi, şi cealaltă este prietena ei bună, Maria", dezvăluie viitoarea mireasă. Valentina şi-a comandat toaleta la Vera Wang "pentru că este cel mai cunoscut şi apreciat designer de rochii de mireasă, îmbracă multe dintre vedete la Oscaruri şi la alte evenimente de asemenea anvergură, şi m-am gândit că nu am cum să dau greş." Viitoarea doamnă Boureanu spune că va fi o mireasa clasică, dar cu accente moderne, în sensul că rochia aleasă de ea nu are perle, sclipici, ci este croită din mult material, cu o trenă lungă şi alte accesorii, care rămân surpriză pentru nuntă.

Alături de Cristian şi Valentina, naşii lor, Horaţiu şi Andreea Nicolau ("care sunt Săgetători ca şi noi", precizează viitoarea mireasă pasionată de astrologie), se pregătesc intens pentru evenimentul din data de 23 iunie. Fetiţa lor, Raisa, va avea atunci şapte luni, şi în mod cert va avea şi ea, în calitate de bebeluş de onoare, o toaletă specială pentru cununia religioasă. Valentina o iubeşte mult pe Ioana, fetiţa lui Cristian, aşa că, pentru moment, nu se gândeşte la experienţa maternităţii. Cariera este încă foarte importantă. "Nu sunt deloc îngrijorată, pentru că sunt la nivelul la care am clienţii mei – firme importante –, şi nu sunt puţini, aşa că voi zbura la New York să pozez de câte ori voi simţi nevoia, mai ales că am avut norocul să am lângă mine un bărbat care mă susţine şi mi-a apreciat întotdeauna munca. La un copil al meu nu pot să spun că nu mă gândesc, dar nu cred că este momentul potrivit chiar acum. Vreau să mă concentrez asupra nunţii, să mai călătoresc alături de Cristi, să ne bucurăm de natură şi de sport şi… apoi vom face şi copii
", spune Valentina.