joi, 9 iulie 2009

Nicoleta Luciu recunoaste ca s-a ingrasat foarte mult in timpul sarcinii

ncet, incet, „cea mai sexy femeie din Romania” se apropie cu pasi repezi de cel mai important rol al vietii ei: cel de mamica. Actrita din „Regina” abia asteapta sa-si vada copilul
si spune ca isi doreste un baietel. „Il vreau pe Zsolt in miniatura, sa-i tin pe amandoi in brate”, povesteste Luciu, mai fericita ca oricand, chiar daca sarcina i-a afectat considerabil dimensiunile de top-model. „In timpul sarcinii se produc foarte multe transformari fizice si psihice, dar este frumos. Am incercat sa mananc sanatos, dar si asa am luat foarte mult in greutate. Totusi, sunt de parere ca in timpul sarcinii trebuie sa uiti de curele de slabire
. Copilul are deja trei kilograme
si, fiind foarte mare
, simt orice miscare de-a lui. Am invatat cum sa-l linistesc atunci cand este agitat si da din picioruse. Ii pun Ceaikovsky si se calmeaza instantaneu”, spune vedeta.
Va naste in Ungaria
Nicoleta este hotarata sa nasca in Ungaria, pentru ca la doua saptamani dupa sa revina pe platoul de filmare. „De copil se vor ocupa si mama, si Zsolt pentru ca eu nu-mi pot lua o pauza”, planuieste actrita. Aflata pe ultima suta de metri cu sarcina, Nicoleta Luciu nu a ratat ocazia de a face ceea ce-i place ei cel mai mult: pictoriale sexy, chiar si cu burtica pana la gura. Viitoarea mamica a vrut, astfel, sa-si aminteasca pentru totdeauna momentele in care isi purta in pantece bebelusul. „Le doresc tuturor femeilor sa aiba o sarcina ca a mea. Este atat de placut sentimentul asta, incat iti doresti sa ramai toata viata
asa”, a spus Nicoleta. Daca la sedinta foto de zilele trecute a participat si Zsolt, in urma cu trei luni, Luciu a profitat de zilele petrecute in Tunisia cu echipa de filmare si a pozat la malul marii. Obisnuita cu pictorialele cat mai deocheate, fostul iepuras Playboy a uitat ca este insarcinata si incerca sa fie cat mai supla in fata aparatului de fotografiat. „La poze, imi sugeam burta, asa cum obisnuiam inainte, insa mi-am dat seama ca ma doare. Ma certa bebelusul”, se amuza acum Nicoleta.